مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تلفن بیسیم پاناسونیک با مشخصات و مدل KX-TGH263

سیر تکاملی این محصولات در سال های بین 2002 تا 2013 و اکنون با سرعتی ماورایی صورت گرفت به گونه ای که دیگر در هیچ مغازه و یا فروشگاهی تلفن بی سیم با نوار کاست هایی کوچک برای ضبط پیغام مشاهده نشد و می توان گفت که نسل آن ها به سرعت منقرض شد . پیغام گیرهای پیشرفته ، ظاهر متفاوت گوشی و تعبیه پردازنده هایی قوی تر برای جلوگیری از تداخل مکالمات از جمله حداقل تغییرات نسل دوم تلفن های بی سیم است .

TGH263 که مدلی به روز شده از TGH262 است را می توان مثالی در این زمینه معرفی کرد که اضافه کردن یک گوشی بی سیم در مجموعه تلفن در حالت اصلی در هنگام خروج از کارخانه موجب کاهش بسیار زیاد هزینه خرید اولیه شده است . این گوشی در کنار دو گوشی دیگر بر روی پایه ای کوچک قرار می گیرد و امکان دسترسی افراد را در محیط های بزرگ به تلفن راحت تر می کند .

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک جزء محصولاتی است که امروزه می توان در کلیه منازل و محیط ها آن را دید و از کاربردهای آن بهره گرفت . تلفن بی سیم های اولیه که ظاهری سفید رنگ با آنتن هایی کوچک تا تلفن هایی با پیغام گیرهایی که دارای نوار کاست هایی کوچک هستند از جمله تلفن هایی ماندگار است که در اغلب منازل مورد استفاده قرار می گرفت .

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده